News:

Arhiva Bitange foruma

Main Menu

GAMES - NAJAVE

Started by Spinx!!, November 08, 2010, 05:34:31 PM

Previous topic - Next topic

Spinx!!

Ovaj topic sluzi samo za najave novih igara

Spinx!!

#1
Homefront

Najpre su to bili nacisti i sovjeti, zatim su došli teroristi. Kaos Studios (Frontlines: Fuel of War) je rešen da uvede novog neprijatelja, na velika vrata. Njihov predstojeći naslov Homefront, za antagoniste bira Korejance, i to ne samo onu "zlu Koreju”, već i onu bezopasnu, gde je Starcraft nacionalni sport…
Ostvarenjem Homefront izdavač THQ će pokušati da nađe mesto na prenatrpanom trŠ¾ištu FPS pucačina. Igra je izgrađena na atraktivnom i uzbudljivom konceptu invazije na SAD. Godina je 2027, a Amerika je okupirana od strane Korejanaca. Igrač preuzima ulogu jednog od baraca pokreta otpora. Priča će se sastojati iz nekoliko slojeva. Jedan od njih objašnjava kako je Severna Koreja uspela da ovlada jugom poluostrva i kako je postala tolika sila, dok se drugi bavi ekonomskim krahom SAD-a, koji je doveo do ove invazije.

http://www.youtube.com/watch?v=yuKlWOVqWLQ&feature=player_embedded

Iskustvo za jednog igrača izgrađeno je oko tzv. koncepta "magnetizma priče”. Naime, protagonist će biti poput magneta za vaŠ¾ne događaje, tj. on će se uvek nalaziti tamo gde se dešavaju prelomne stvari. Učestvovaće u istoriji, ali će je i oblikovati. Na raspolaganju mu neće biti samo širok arsenal oruŠ¾ija, već i brojna vojna vozila. Koliko je priča vaŠ¾na za THQ, govori činjenica da je scenarista igre jedan od pisaca kultne Apokalipse Danas, i čovek koji stoji iza, takođe sjajnog filma, Red Dawn, DŠ¾on Milius.
Ipak, rat u FPS Š¾anru se ne dobija više grafikom, pričom, idejom i, pogotvo, solo kampanjom. NajvaŠ¾niji segment Homefront-a leŠ¾i u multiplayer-u. Ljudi iz kompanije Kaos Studios veruju da ima, itekako, prostora za njihovu pucačinu: ona je suviše u budućnosti da bi joj konkurenti bili Call of Duty, Battlefield ili Medal of Honor, ali nije ni SF, pa ne treba da zazire od suverenog vladara u tom polju (Halo).



Solo kampanja se bavi okupacijom. S druge strane, multiplayer se vrti oko invazije. Kaos Studio obećava verodostojnu viziju Amerike pod napadom (što nas jako podseća na Modern Warfare 2). Mape će podrŠ¾avati do 32 igrača, a za progresiju vašeg lika biće vam potrebi borbeni poeni (battle points),tj. valuta koju zarađujete ubistvima, zauzimanjem baza i sl. VaŠ¾an aspekt biće upotreba teškog naoruŠ¾anja (tenkova, helihoptera, pozivanje vazdušnih napada). Međutim, ta opcija će igrače koštati dosta BP-a, tako da će racionalizacija biti neophodna.
Homefront će biti mešavina mnogih uspešnih recepata, pre svega viđenih u Modern Warfare 2 i Battlefield. THQ obećava i nešto jedinstveno. U svakom slučaju, bilo je vreme da se još neki izdavač pridruŠ¾i eliti, a ovaj je, za sada, na sjajnom putu.

Spinx!!

#2
Gears of War 3 Multiplayer

Gears of War je bio po mnogim aspektima revolucionaran. Igra je predstavila mehaniku zaklona, koja je danas, upravo zahvaljujući ovom serijalu, trend i "must have” za mnoge akcione igre. Verovatno još vaŠ¾nije, pomenuto ostvarenje je uticalo na povećanje popularnosti kooperativnog igranja, a mnogi su se susreli, po prvi put, sa Windows Live platformom zahvaljujući ovoj igri.
Istina, Gears of War nije doneo ništa suštinski novo, ali je Epic Studio uradio pakleno dobar posao, bar kada je reč o kampanji i obaveznom kooperativnom iskustvu. Međutim, multiplayer segment serije, iako zanimljiv, patio je od početničkih grešaka. Epic je rešen da ovo ispravi u Gears of War 3, koji je najavljen za četvrti kvartal 2011. godine.

http://www.youtube.com/watch?v=uZ9GZslE2yk&feature=player_embedded

Oni koju su probali da igraju mulltiplayer aktuelnog nastavka serije susreli su se sa očajnim sistemom uparivanja. Da stvar bude gora, po prevazilaŠ¾enju početnih muka, tokom igre, loš host/klijent sistem bio je odgovoran za bagove, neshvatljive "ispade”, ali i enormno varanje. Zbog toga su čak i najtvrdokorniji fanovi franšize odustali od ove komponente. Fenomen poznat kao "host advantage” bio je odgovoran za prednost igrača, zahvaljujući njihovoj konekciji…
Takvo loše, čak amatersko stanje, biće ispravljeno u Gears of War 3, trendom koji već vlada igračkom industrijom. Dakle, Epic se odlučio za "serverski monopol”, tako da će, od sada, njihova online platforma biti odgovorna za uparivanje i mutliplayer igranje. Razvojni tim, već sada, testira dedicated servere, koji će garantovati "civilizovanije” iskustvo. Zahvaljujući ovim promenama, omogućena je tzv. true host migracija. Ona podrazumeva da igra neće biti gotova kada je napusti korisnik koji je, formalno, host. Njegovu funkciju će, "bez štucanja”, preuzeti neko drugi.
Za klanove će biti vaŠ¾no prisustvo Persistent Party modela, zahvaljući kojem će već napravljeni timovi glatko prelaziti iz jedne igre i moda, u drugi. Ovu, i ostale gore navedene funkcije, igrači su zahtevali od kompanije Epic, godinama. Zajednica će, ovoga puta, konačno biti zadovoljena. Ali ima tu jošâ€¦



Gears of War 3 je originalno najavljen za proleće, ali je odloŠ¾en za kraj naredne godine. Epic obećava da će praznina biti popunjena betom, koja će, nadamo se, biti otvorena. Taj potez je dovoljan indikator ozbiljnosti. Da ogromni nedostaci prethodnika, u ovom segmentu, nisu ispravljeni, otvaranje servera svima dovelo bi do katastrofe. Danas je igranje bete gotovo identično iskustvu koje dolazi sa gotovim proizvodom. Ljudi se odlučuju na kupovinu nekog naslova, na osnovu stava kojeg steknu tokom "testiranja”. Dakle, jasno je da Epic veruje u Gears of War 3 multiplayer.
Sem tehničkih promena, Epic je najavio i suštinske. Jedan od novih modova biće King of the Hill. On će zameniti Hill i Anex. Cilj če bti dominacija: na mapi se nalaze kontrolni prstenovi, koji menjaju pozicije. Tim će imati zadatak da stigne do pomenutih zona i da ih zadrŠ¾i. Takođe, najavljen je i Team Deathmatch, umesto Warzone i Execution modova. On će timovima dodeliti po 20 Š¾ivota. Pogađate šta je poenta… Podjednako zanimljiv biće Capture the Leader mod, koji zamenjuje Submission i Guardian. VIP igrač biće na meti protivničkog tima. On će, za razliku od ostalih saboraca, imati mogućnost da vidi pozicije suparnika.
Epic uvodi i novi sistem progresije "sa smislom”. Iskustveni poeni biće trošeni na naprednija oruŠ¾ija i opremu. Sem toga, igrači će dobijati i medalje, kada, na primer, veŠ¾u nekoliko ubistva istim oruŠ¾ijem ili "naprave” određen broj headshot ubistava. NajprestiŠ¾niju stvar u multiplayer segmentu predstavljaće titule. One se osvajaju poput medalja, dakle, na sličan, ali oteŠ¾an način. Vaš lik če svoju ekspertsku titulu (na primer za snajper), uvek nositi sa sobom. Naravno, kako bi osećaj kompeticije bio na neophodnom nivou, Gears od War 3 će vam gurati u nos uspehe vaših prijatelja.

http://www.youtube.com/watch?v=T0Dt_YFVI98&feature=player_embedded

Epic je najavio još milion malih sitnica, najviše vezanih za ispravljanje nedostataka vezanih za ponovno pojavljivanje lika po pogibiji, na mapi, ali i mnogo toga drugog. Dosta se priča i o sistemu označavanja protivnika, kako bi ga saborci videli. Aktivacijom pomenute funkcije, nekoliko sekundi iznad glave suparnika nalaziće se kvadratić, kog će vaš tim videti. Ako ste igrali Unreal Tournament znaćete šta su "mutatori”. Epic će taj koncept, konačno, usavršiti u Gears of War 3. Kada skupite dovoljno XP-a, imaćete mogućnost da mutirate vašeg lika: izgled njegovih delova tela, boju glasa i mnogo toga drugog.
Kada se na sve pomenuto doda i kampanja, novi tipovi oruŠ¾ija, kao i modifikacije starog, završni deo Gears of War trilogije obećava najsavršenije iskustvo do sada. Igra izlazi u četvrtom kvartalu 2011. godine, a jedina potvrđena platforma, za sada, je Xbox 360.


Spinx!!

Vindictus

Interni studio devCAT, korejskog izdavača free-to-play naslova, kompanije Nexon, najavio je Vindictus (Mabinogi Heroes u Aziji), hacknslash MMORPG, koji je prequel igre Mabinogi.U skladu sa politikom pomenutog izdavača, koji veruje da budućnost igranja leŠ¾i u free-to-play modelu, Vindictus će biti besplatan. Profit će se, kako to biva sa ovakvim pristupom, ostvariti putem mikrotrasnakcija (kupovine virtuelnih predmeta i oruŠ¾ija).
Jedna od ključnih karakteristika ovog naslova leŠ¾i u interaktivnosti sa okolinom. Zbog toga, Vindictus korsiti Source engine, koje je, svojevremeno, doneo revoluciju u segmentu interakcije sa okruŠ¾enjem. Sem velike destruktabilnosti objekata, igrači će svoje okruŠ¾enje, kao i predmete u njemu, aktivno koristiti u svoju korist. Akcenat će, inače, u borbi, biti na timskom radu.
Klase i likovi su u igri Vindictus jedno te isto. Na početku igranja, korisnici će birati jednog od pet ponuđenih likova. Naravno, u okviru ovog ograničenja postoji mogućnost personalizacije: vizuelno i funkcionalno. Trenutno se zna da će, na početku, biti dostupna tri lika: Lann, Fiona i Elvie. Iz nabrojanog se vidi da je pol lika zaključan.
Lann je ratnik koji je specijalista za nošenje dva oruŠ¾ija, istovremeno. Posebno je vešt sa mačevima. Iako je ovaj lik tipičan teški udarač, on će igru započeti sa laganim oklopom, dok će igrači imati mogućnost da razviju veštinu nošenja heavy armor-a.



Fiona je opisana kao izbalansirani lik, koji nosi mač i štit. Reč je o defanzivnoj melee klasi, koja odoleva jakim udarcima zahvaljujući korišćenju štita. Ona, za razliku od Lann-a, igru počinje sa teškim oklopom.
Elvie je Š¾enski mag. Reč je o "supporting” klasi: ona koristi svoje magije kako bi pojačala efekte različitih sposobnosti svojih saboraca. Sem ova tri lika, najavljeni su i Karok (dŠ¾in) i Kai (borba sa distance, koristi se lukom i strelama). Oni će biti dostupni, najpre, u Korejanskoj verziji, a nadamo se, vremenom, i u izdanju za ostatak sveta.
Dok je nadograđivanje sposobnosti lika, logično, besplatno, vizuelna personalizacija sastoji se iz dva nivoa. Besplatni će ponuditi limitiran spektar izbora vezanih za izgled i boju odeće, dok će kupovinom biti moguće dublje diferenciranje od ostalih.
Borba se obavlja upotrebom oba tastera miša: time se povezuju komboi. Desnim klikom se, najčešće, aktivira "finishing move”. Space se koristi sa izbegavanje protivničkih udara, u kombinaciji sa određivanjem pravca putem WASD tastera. Blagovremeno aktiviranje tog "dogde” pokreta, ne garantuje da, u izvesnoj meri, vaš lik neće biti pogođen.
Fizika je, kao što smo napomenuli, izuzetno vaŠ¾na. Ovde neće biti većih iznenađenja, tako da će igrači sa iskustvom igranja u Source engine-u, biti na poznatoj teritoriji. Zavisno od pozicioniranja vašeg lika i protivnika, i visine i jačine bacanja nekog objekta na njih, šteta će biti različita. Kada se, na primer, suparnici nađu ispod neke destruktabilne konstrukcije, biće bolje srušiti nju, nego direktno napasti protivnike.
Fleksibilnost borbe, u velikoj meri, zavisi od toga da li se borite sami, u paru, ili sa više saboraca. Pristup i stil zavisiće, dakle, od veličine vašeg tima. Svakako su atraktivniji sukobi kada postoji saradnja i komunikacija: kada, na primer, vi odvlačite paŠ¾nju, dok neko drugi preseca lanac, zbog koga će se srušiti čitava struktura ispod koje su vaši neprijatelji.

http://www.youtube.com/watch?v=-8LIlmAXkC4&feature=player_embedded

Ovaj "dungeon crawler” u velikoj meri podseća na Dungeon Fighter Online. Kao i većina igara ovakvog Š¾anra, ovaj MMO biće u opasnosti da bude monoton. Čini nam se da je mogućnost personalizacije preuska, i da mali broj likova (klasa) izaziva da svi liče jedni na druge. Struktura zadataka je koncipirana oko smenjivanja različitih regija, ali isti stil u dizjanu dominira desetak nivoa, pa se, zatim prelazi na sledeći. Verovatno bi bilo bolje da je redosled izmešaniji.
Razvojni tim, ipak, obećava da Vindictus neće patiti od monotonije. Svoje tvrdnje baziraju na raznovrsnoj upotrebi mogućnosti koje Source engine pruŠ¾a. Svaki dungeon doneće nove kombinacije i izazove za vas i vašu ekipu. Vindictus će se pojaviti krajem godine i biće besplatan.

Spinx!!

Fallout: U susret Novom Vegasu

Ostalo je još malo do izlaska nastavka Fallout serije, igre New Vegas. Nju razvija Obsidian Entertainment, koji se, u poslednje vreme, nije pokazao kao naročito spretan studio kada stvara sopstveno intelektualno vlasništvo (Alpha Protocol), ali je zato poznat po kreiranju uspešnih nastavaka poznatih franšiza. Upravo zbog toga, Bethesda je posao razvoja "Novog Vegasa” prepustila njima.

Bitno je znati da Fallout: New Vegas nije četvrdi deo serije, niti je samostalna ekspanzija. Reč je o "spin-off-u” koji je smešten tri godine posle događaja iz Fallout-a 3, ali se on ne nadovezuje na njih, niti se pojavljuju likovi iz prethodne igre. Preciznije, u ovoj igri godina je 2281, što je 204 godine posle Velikog rata, koji je uništio svet. Kako sam naslov kaŠ¾e, novi Fallout smešten je u okruŠ¾enje postapokaliptičnog Vegasa, jednog od retkih gradova koji nije direktno pogođen nuklearkama. Zbog toga, grad je preŠ¾iveo i istorijski izgleda slično stvarnom Vegasu sa sredine XX veka.
"Capital Wasteland” iz Fallout-a 3 zamenjen je pustinjom Mojave. PribliŠ¾no, očekuje se da će mapa u ovoj igri biti jednaka onoj iz prethodnika. Inače, sam Vegas znatno je veći od gradića na koje se nailazilo u Betshedinom naslovu, i podeljen je na različite sektore, kojima kontrolišu određene frakcije. Obsidian se potrudio da prikaŠ¾e istorijski verodostojnu verziju Vegasa, ali "propuštenu kroz stilski filter Fallout kulture”. Dakle, dizajneri su se potrudili da zamisle postapokaliptičnu budućnost iz perspektive mašte ljudi, koji su Š¾iveli sredinom XX veka.



"Ko je igrao Fallout 3 zna da je moralni sistem bio lakrdija. Bethesda, istina, nikada nije bila dobra po pitanju odnosa likova, mehanike lojalnosti i koncepta uzroka i posledice. Obsidian je, s druge strane, mnogo toga naučio od kompanije Bioware."
New Vegas počinje metkom u glavu. Protagonist je kurir, koji je, zbog svoje pošilje upucan i ostavljen da umre. On je, ipak, preŠ¾iveo, zahvaljujući robotu Viktoru, koji će ga spasiti. Posle toga, igračima će biti ponuđen proces kreiranja lika. Oni koji su već igrali Fallout 3 biće na poznatoj teritoriji. Naravno, dosta toga je unapređeno: Obsidian obećava da je unapredio postojeću mehaniku.
Jedna od promena osetiće se u V.A.T.S.-u. Reč je, naravno, o Vault-Tec Assisted Targeting Sistemu, koji je predstavljao neizostavnu olakšicu u borbi, ali je pruŠ¾io i atraktivan prikaz brutalnih ubistava, naravno, sa posebnim "folautovskim” šmekom. Obsidian je dodao specijalne ofanzivne animacije, koje će korišćenje ovog sistema učiniti još atraktivnijim.
Još vaŠ¾nija promena vezana je za pucanje mimo V.A.T.S.-a: ovoga puta uveden su "gvozdeni nišani” (iron sights). Reč je o stilu nišanjenja kakvog vidimo u svim modernim pucačinama (Call of Duty, Bad Company…), što će definitivno uticati na akcioni segment igre u pozitivnom pravcu. Najavljen je i poboljšani pogled iz trećeg lica, tj. "kamera preko ramena”, što je još jedan vaŠ¾an pomak, jer je Fallout 3 izgledao poprilično nespretno, ako bi ste ga igrali iz ove perspektive.
Fallout New Vegas donosi 90 tipova oruŠ¾ija, ali i razrađen sistem modifikacije (nišani, kapacitet klipa, brzina paljbe…). Zanatska mehanika (crafting) igraće vaŠ¾nu ulogu, kao i do sada, ali je dodat i sistem skupljanja biljaka, nalik onom iz Elder Scrolls serije.
Ko je igrao Fallout 3 zna da je moralni sistem bio lakrdija. Bethesda, istina, nikada nije bila dobra po pitanju odnosa likova, mehanike lojalnosti i koncepta uzroka i posledice. Obsidian je, s druge strane, mnogo toga naučio od kompanije Bioware. Zahvaljujući iskustvu sa, pre svega, igrom Knights of the Old Republic II: the Sith Lords, Obsidian je razvio napredan reputacioni sistem, kojim neće biti definisan samo odnos pojedinačnih NPC-a prema protagonisti, već i stav čitavih frakcija.



Obsidian se potrudio da prikaŠ¾e istorijski verodostojnu verziju Vegasa, ali "propuštenu kroz stilski filter Fallout kulture”. Dakle, dizajneri su se potrudili da zamisle postapokaliptičnu budućnost iz perspektive mašte ljudi, koji su Š¾iveli sredinom XX veka.”
Opcije u dijalozima su sada povezanije sa razvijenim veštinama. To je još jedno polje u kome je Bethesda bila jako loša. Kontrola i interakcija sa pratiocima obavlja se putem nove mehanike koju Obsidian označava kao Companion Wheel. Pomoću ovog "točka”, koji je, u stvari, grafička reprezentacija komandi, igrač će određivati koliko će saborci biti ofanzivni ili defanzivni, i sl.
Najavljen je i Hardcore mod: stipekovi će imati kontinualan, a ne instant efekat priliko lečenja, biće neophodno konzumirati hranu i vodu. Sem toga, spavanje će biti obavezno. Lik, dakle, u ovom modu, moŠ¾e da umre od iscrpljenosti, dehidracije ili gladi. Akcenat će biti stavljen na pravilnom raspolaganju resursima: inventar će biti ograničeniji, a municija će, takođe, imati teŠ¾inu. Zbog toga, igrači će nositi manje oruŠ¾ija, a više hrane. Samostalno lečenje teŠ¾ih povreda zahtevaće visok medicinski "skill”.
Fallout New Vegas izlazi 19. oktobra. Obavezno nas posetite tada, kako bi smo, sa vama, podelili naše prve utiske.

Spinx!!

Faery: Legends of Avalon

Vile i Vilenjaci, ali u onom najneŠ¾nijem smislu, nisu naročiti predmet interesovanja igrača i razvojnih timova. Ovde ne govorimo o Tolkinovskim gracioznim ratnicima iz šuma, sa kojim je identifikacija moguča… Faery: Legends of Avalon je igra u kojoj igrači preuzimaju uloge one tradicionalnije i bajkovitije verzije ovih bića. S pravom se moramo zapitati, da li je ovo ozbiljan RPG, ili igra za devojčice (i one koji Š¾ele da to budu).

U svetu ove igre, koju razvija Focus Home Interactive, magija nestaje. Vaš zadatak je da pronađete uzrok te pojave. Studio najavljuje zanimljivu personalizaciju lika, kakvu ćemo, na primer, videti i u Darkspore. Naime, nadogradnje se vrše prevlačenjem različitih delova tela i kombinovanjem brojnih "telesnih” elemenata. Zbog toga će izgled vašeg lika korenspodirati sa njegovim sposobnostima.



"Faery: Legends of Avalon, moramo priznati, po cenu da i nas nazovu devojčicama, obećava solidnu zabavu. Reč je o poteznom RPG-u, koji paŠ¾nju ravnomerno raspoređuje na priču i borbu.”

Na primer, krila leptira, vašeg lika neće učiniti samo gracioznijim… On će, sem to je više gej, razviti i sposobnost električnog udara. Mačji rep će, s druge strane, uticati na agilnost vaše vile ili vilenjaka. Zanimljivo je da razvojni tim, takođe, najvaljuje i izbor u toku priče. Zavisno od odluka igrača, fabula će menjati pravac, tako da će biti više završnica. Razni likovi odnosiće se drugačije prema vama, zavisno od onoga što ste učinili njima, u prošlosti.
Razvojni tim ugledao se na Bioware: sistem lojalnosti članova druŠ¾ine biće sličan onom viđenom u, na primer, Dragon Age. Svaki lik ima svoju ličnost, stavove, kulturu, te zahteva poseban pristup. Postoji i mogućnost romanse, ali i svađe: ako dovoljno naljutite vašeg saputnika, on će napustiti druŠ¾inu.



"Vile i Vilenjaci, ali u onom najneŠ¾nijem smislu, nisu naročiti predmet interesovanja igrača i razvojnih timova. Ovde ne govorimo o Tolkinovskim gracioznim ratnicima iz šuma, već o njihovim bajkovitijim rođacima…”
Faery: Legends of Avalon, moramo priznati, po cenu da i nas nazovu devojčicama, obećava solidnu zabavu. Reč je o poteznom RPG-u, koji paŠ¾nju ravnomerno raspoređuje na priču i borbu. Ova igra će se sastojati iz četiri epizode, koje će biti urađene raznolikim vizuelnim stilovima. Zato, neće sve biti veselo, već će biti dosta mraka i zla… Prvi deo izlazi u novembru, a jedini kanal distribucije biće digitalni: putem Steam, Xbox Live Arcade i Playstation Network platformi, po ceni od 15 dolara (1200 Microsoft poena).

Spinx!!

Tron: Evolution

Prava Hamletovska dilema novog doba je da li su filmske adaptacije igara najlošija ostvarenja, ili su to gejming adaptacije filmova. Sada bi trebala da usledi šablonska rečenica koja objašnjava da izuzetaka uvek ima, ali njih je toliko malo, da ih se jedva moŠ¾emo setiti. Ovde, naravno, izuzimamo igre koje nisu direktno vezane, u smislu "prateće robe”, uz sam film (fantastični Knights of the Old Republic, na primer). Čini nam se da je sa Terminator Salvation ovaj podŠ¾anar igra dotakao dno. Odatle, moŠ¾e da se ide samo ka boljem.
MoŠ¾da će jedan od retkih izuzetaka upravo biti Tron: Evolution, igra koja je smeštena između dva filma, kako bi se obezbedila kreativna sloboda. Reč je o akcionoj igri, koja, u neku ruku, podseća na digitalni Princ Persije. Naime, kretanje i prevazilaŠ¾enje prepreka bazira se na parkour kulturi. Zbog toga, gameplay podseća na Assassins Creed, samo su srednjovekovne kule zamenjene manifestacijama kompjuterskog koda u virtuelnom okruŠ¾enju.



"VaŠ¾na komponenta ogledaće se u trkama i brzoj voŠ¾nji, tokom koje će se odvijati i borba. Motori će ostavljati trag iza sebe, koji će nanositi štetu vozilima, kada budu prelazila preko njega.”
Borbeni sistem, kako razvojni tim Propaganda Games, kaŠ¾e koncipiran je oko capoeira kulture: reč je o afro-brazilskoj umetničkoj formi koja kombinuje elemente borilačkih veština, muzike i plesa. Međutim, čini nam se da je, u ovom slučaju, to samo jedan fensi izraz za stilizovani hacknslash. U svakom slučaju, RPG sistem nadogradnje, biće odgovoran za sve efektivnije poteze i sposobnosti.
VaŠ¾na komponenta ogledaće se u trkama i brzoj voŠ¾nji, tokom koje će se odvijati i borba. Motori će ostavljati trag iza sebe, koji će nanositi štetu vozilima, kada budu prelazila preko njega. Svi ovi elementi biće zasupljeni i u multiplayer segmentu igre. Najzanimljiviji je persistentni koncept nadogradnje: iskustvo i veština prenosiće se iz solo kampanje u mod za više igrača i obrnuto.
Zanimljiv je i način pristupa mutliplayer-u. Sem standardnog ulaska putem multiplayer opcije u glavnom meniju, tokom samog single player iskustva, igrači će nailaziti na Disc Stations, odakle mogu pristupiti mutliplayer-u. Razvojni tim se pobrinuo da sistem nadogradnje u oba aspekta bude komplementaran, te da se ne dolazi u situaciju da igrač bude prejeak, zahvaljujući single-player napretku. Inače, Disc Stations pristup, odabran je u cilju "navlačenja” igrača koji nisu zainteresovani za multiplayer.



"Tron: Evolution je igra koja je smeštena između dva filma, kako bi se obezbedila kreativna sloboda. Reč je o akcionoj igri, koja, u neku ruku, podseća na digitalni Princ Persije.”
Propaganda Games obećava izazovan mod za više igrača, sa različitim scenarijima koji poseduju Tron šmek. Oni najavljuju veliki broj inovacija i drugačiji pristup, od onog uobičajnog za gejming adaptacije filmova. Tron Evolution izlazi 7. decembra ove godine.

Spinx!!

Darkspore Multiplayer

Bilo je dovoljno teško poverovati da Maxis razvija ozbiljnu akcionu igru, a sada, kada je ona sve izvesnija, još je teŠ¾e priznati da poseduje veliki potencijal. Darkspore je ostvarenje tima odgovonog za Sims i Spore. Na ovom drugom naslovu se, pomalo i ovaj akcioni RPG oslanja.



Maxis je najavio ostvarenje koje je jednostavno samo na površini: lako je naučiti kako se igra, ali ovladati njime u potpunosti nešto je sasvim drugo. Darkspore igračima nudi mogućnost kontrole nad stvorenjima koje kreiraju i nadograđuju sami. Velika paŠ¾nja posvećena je balansu: za svaki tip stvorenja i stil igre postoji i odgovarajuća kontra mera. NajvaŠ¾nije je racionalna upotreba raspoloŠ¾ivih snaga: u svakom trenutku igrači biraju jedno od tri svoja stvorenja iz ranije kreiranog tima. Igra akcenat stavlja na kooperativnu kampanju i single-player komponentu, a detalje moŠ¾ete pročitati u našoj najavi.
Međutim, Maxis nije zapostavio ni multiplayer. Najavljen je PvP mod fokusrian oko timova igrača (do četiri), koji se sukobljavaju na raznovrsnim mapama. Pobednik je onaj koji, na primer, ostvari dve pobede. Između rundi moguć je odabir novih stvorenja. Akcenat je na brzoj i efektivnoj borbi: okršaji traju svega dva-tri minuta. U Blizardovom maniru, velika paŠ¾nja je posvećena balansu, ali i komplementarnosti sposobnosti različitih stvorenja. Pravi odabir odgovarajućeg stvorenja i stila igre ključni je faktor u ostvarivanju pobede.

Sposobnosti se, sem osnovne podele, koju smo, takođe, objasnili u najavi, razlikuju i po pitanju ofanzivnosti. Odluka da se napadne ili brani moŠ¾e znatno uticati na tok meča. Promena stvorenja tokom borbe dovodi do privremene neranjivosti igrača, što je samo po sebi strateški element vredan paŠ¾nje. Korišćenje okruŠ¾enja veoma je bitno, takođe. Naime, svaka PvP mapa poseduje i neku vrstu opasnih zona (lava, vatra…).
Darkspore izlazi u drugom kvartalu 2011. godine, do tada Maxis ima dovoljno vremena da poradi na balansu. Prijavljivanje za otvorenu betu već je u toku.