News:

Arhiva Bitange foruma

Main Menu

Korak naprijed

Started by [WC]=CyClops=, March 17, 2008, 10:28:01 AM

Previous topic - Next topic

[WC]=CyClops=

Evo nakon izmjena na serveru i malo jačeg igranja ovog vikenda izazvanog lošim vremenom, moram pohvaliti uočene pozitivne promjene.

Smanjanje broja granata da bude kao na PAMu je super, CTF je čini se postao intezivniji od kada je manje granatiranja neprijateljskog spawna.

A PAM server je isto prodisao, sinoć je radio super u odnosu na prije, iako mi nije jasno kako na mainu i garaŠ¾i imam ping do 50 i to je zaista super s obzirom na udaljenost do servera (CRO na net izbija preko Š vabije). Međutim, u isto vrijeme, na WAR i PAM serverima ping je 70-100 iz nekog čudnog razloga. Uz to tu je i nesretni packet loss od oko 4-5%, tako da na PAM-u moram pucati ispred mete u smijeru gibanja iste da bi pogodio, dakle kuŠ¾i se kašnjenje. Čudno ako su serveri na istom stroju (ili mreŠ¾i).

Eto ja bih još predloŠ¾io da se runde skrate sa 30 na 20 minuta (ako se ne varam na PAM serveru su već kraće zar ne?). To je i dalje dovoljno za 10:0 dranje ako jedna strana igra čučavca u svojoj bazi i ne mrda, ili pak mrda nekakvim tunelima i uličicama :)


$tring

to sto se tice pinga ......  8| ... I meni se cini da je ljudima veci ping na War-ovima nego inace.... Evo IRON prvi.. Postoji komanda koja glasi cg_maxpackets (default je 30) ali se na war-ovima igra (ne na nasem) uglavnom 60-100 i utice nekako na ping... ne znam da objasnim... proucavao sam ali nisam skpapirao sta zaista radi i sta se dobija... :o

[WC]=CyClops=

Maxpackets ti određuje koliko paketa podataka šalješ serveru u sekundi. Više paketa = bolji sync u smislu da server češće dobije informaciju što radiš, međutim više paketa je i više prometa up/down što povećanjem broja ljudi na serveru uzrokuje veće pingove (mislim da je čak ovo objašnjeno u cod2 tweek guide ali nisam siguran).

30 ticks je neki standard postao za MP igre (recimo QuakeWars je među novijim igrama koje igram gdje je to tako, iako su neki serveri to gurnuli na 60) , a uglavnom se koriste još i mnoŠ¾itelji broja 30 (60, 90...). Cod2 koristi nešto čudnije brojke, 30, 65 i 100 kao preferirane, ne znam zašto baš te, navodno bolje radi tako za strafe jumpere i sl.

MoŠ¾da bi za probu na PAMu trebalo forsirati svima na 30 pa vidjeti jel pomaŠ¾e.

VIP.er

Cyclops je u pravu sto se tice /max_packtets komande u potpunosti. Na vecini servera- oko 60 % je taj broj uvecan na 60, odnosno negde cak i do 100.  A i da, to je takodje istina da moras pucati ispred protivnika jer metak kao da kasni oko pola sekunde ( sto uopste nije malo ) i veoma nervira. Nisam siguran da li mozes staviti max packets na recimo 40-45 pa da probamo. Ako moze odma probaj, jer meni se dize ping na 999 na vise od 40ak packets...

clumsy

ja furam na 100 i savrseno radi  8)

$tring

Quote from: VIP.er on March 26, 2008, 01:26:20 AM
Cyclops je u pravu sto se tice /max_packtets komande u potpunosti. Na vecini servera- oko 60 % je taj broj uvecan na 60, odnosno negde cak i do 100.  A i da, to je takodje istina da moras pucati ispred protivnika jer metak kao da kasni oko pola sekunde ( sto uopste nije malo ) i veoma nervira. Nisam siguran da li mozes staviti max packets na recimo 40-45 pa da probamo. Ako moze odma probaj, jer meni se dize ping na 999 na vise od 40ak packets...

Pazi... kad pokrenem u okviru PB-a i GV skripte (http://www.game-violations.org/) koju koristimo war konfiguraciju, on force-uje na maxpackets 60-100 .. znaci, izbaci te sa servera ako imas 30. Mozemo probati. Ne znam da li se tako war-ovi inace igraju ali bilo bi super tako namestiti (ako nam pomaze)

VIP.er

Quote from: string on March 28, 2008, 01:02:08 PM
Quote from: VIP.er on March 26, 2008, 01:26:20 AM
Cyclops je u pravu sto se tice /max_packtets komande u potpunosti. Na vecini servera- oko 60 % je taj broj uvecan na 60, odnosno negde cak i do 100.  A i da, to je takodje istina da moras pucati ispred protivnika jer metak kao da kasni oko pola sekunde ( sto uopste nije malo ) i veoma nervira. Nisam siguran da li mozes staviti max packets na recimo 40-45 pa da probamo. Ako moze odma probaj, jer meni se dize ping na 999 na vise od 40ak packets...

Pazi... kad pokrenem u okviru PB-a i GV skripte (http://www.game-violations.org/) koju koristimo war konfiguraciju, on force-uje na maxpackets 60-100 .. znaci, izbaci te sa servera ako imas 30. Mozemo probati. Ne znam da li se tako war-ovi inace igraju ali bilo bi super tako namestiti (ako nam pomaze)

NIKAKO, meni preko 40 ping skace na 999  :(

Lun

#7
Hmmm, cl_maxpackets. Ajd da probam da prenesem ono malo znanja što sam pokupio. Cyclops je u pravu što se tiče prenosa u sekundi, ali to ne znači da je veći broj paketa veći transfer, tj. up/down. Prenos informacija je uvek isti količinski, s tim da ako je više paketa klijent(igrač) šalje češće upite serveru i samim tim dobija preciznije informacije o dešavanjima na mapi ali u manjim količinama. Sa druge strane, ako je manji broj paketa (u COD2 je minimum 10) igračev računar šalje ređe upite i sabijene u gomili. Slikovito prikazano, kod maxpacket=100 u jednom paketu ide samo 1 metak iz tompsona dok ako je ta vrednost manja u jedan paket će stati okvir. :) Za nas igrače bi bilo najbolje da je ta vrednost 100 ali, po svemu onom što sam pročitao paketi su direktno povezani sa FPS i neka idealna vrednost bi bila da je maxpackets=FPS/2.
Nadam se da je nekom pomoglo, ako nije, ne moŠ¾e da šteti.  :D

Zver

Meni je takodje maxpackets na 100  i radi savrseno

[WC]=CyClops=

Quote from: Lun on March 30, 2008, 12:16:44 AM
s tim da ako je više paketa klijent(igrač) šalje češće upite serveru i samim tim dobija preciznije informacije o dešavanjima na mapi ali u manjim količinama. Sa druge strane, ako je manji broj paketa (u COD2 je minimum 10) igračev računar šalje ređe upite i sabijene u gomili. Slikovito prikazano, kod maxpacket=100 u jednom paketu ide samo 1 metak iz tompsona dok ako je ta vrednost manja u jedan paket će stati okvir.

Nemam pojima kako je pisan net kod COD2, znam da je modificirani quake engine (na Š¾alost, zato i ima toliko sranja ali što je tu je, al eto bar imena moŠ¾ete bojati :)). Zapravo bi volio vidjeti source ali nije dostupan za sada, moŠ¾da kad zastari igra pa ga daju javno i pogledam.

Bez obzira na broj informacija (eto u tvom primjeru metaka) u jednom paketu, taj svaki paket mora biti pravilno formiran. Neko pravilo sigurno postoji kako se pakira, npr. zaglavlje pa sadrŠ¾aj pa moŠ¾da neki hash da se da se vidi da je ispravno stiglo ili što ja znam. Pretpostavimo neki idealan slušaj iz teorije da nije uopće bilo metaka ili kakvog drugog sadrŠ¾aja, recimo bio čovjek u specu ili miran potpuno, prazni se šalju, i 100 paketa u sec praznih ne moŠ¾e biti jednako kao i 30 praznih paketa. Čak i da imaju samo 1 byte, to je opet 100 naprama 30. Dakle veći maxpackets je sigurno veći promet. Da li to smeta? nekad na modemima je bio probleam ali sad većini vjerojatno ne smeta s današnjim vezama, pa ko voli neka izvoli.

Jedno je sigurno, veći maxpackets vam daje malo veći ping, testirao sam na više servera, ali isto tako je moŠ¾da malo glađa igra. Ali to je subjektivan dojam. Probajte sami pa odlučite.

E da, naredbom "\cg_drawlagometer 1" moŠ¾ete pogledati da li imate veliki packetloss sa većim maxpacketsom. Ako recimo imate brzu vezu koja moŠ¾e podrŠ¾at 100 maxpackets ali se dosta njih gubi po putu (to su Š¾ute točke na lagometru) onda moŠ¾ete to popraviti moŠ¾da varijablom "\cl_packetdup 0-5". Time govorite da li da se duplaju paketi 0-5 puta. Tako da isti paket moŠ¾e biti slan i do 5 puta pa će valjda 1 od 5 stići. E da ali to vam dupla promet promet isto toliko puta i u to sam siguran.

Podpredsednik

Ne znam da li je String nesto menjao na serveru u zadnjih nedelju dana, imam taj problem da direkt pucam u nekog sa male razdaljine od par metara a ni jedan metak ne pogadja, ranije su to bila ubistva 100%! Sta bih mozda trebao da izmenim u konzoli da bi se to ispravilo? Koristim wireless od 200K, UL i DL su mi 25KB/sec, procesor Athlon 1800+, ploca Matsonic, memorija 512 i graficka FX 5600 128MB (igram u rezoluciji 1024 by 768 i u COD opcijama mi sve stoji na default).

clumsy

samnji grafiku na MINIMUM :P

kupi novi komp :)

i uvedi AdSl :P

$tring

nista nisam menjao..... 8|

Podpredsednik

Bas me jebava, neverovatno kako ne pogadjam a 100% sam siguran da je pogodak, moguce da je moj net u pitanju!

$tring

jedino net.... nista nisam dirao.

Podpredsednik

Ma ja imam ceste varijacije pinga na svakih par stotinki ili sekundi, to se inace ne vidi u COD-u ali mi na HLSW-u pokazuje!