News:

Arhiva Bitange foruma

Main Menu

SKILL RACHUNICA

Started by masta, December 22, 2007, 11:57:45 AM

Previous topic - Next topic

masta

Pozdrav Ljudi, pozdrav Bitange, evo i ja neshto da postujem
a rachunam da ce vas ovo zanimati

kako se trenutno rachuna skill?

ako ubijesh nekog bilo kojim oruzhijem dobijash 1 skill poen
ako te ubiju gubish 1 skill poen (ne mozhesh da odesh ispod 1000)
i to je to :(

kako ce se racunati skill od nove godine?
evo:

ako te ubiju bilo kojim oruzhijem gubish 1 skill poen (ne mozhesh da odesh ispod 1000)
kad si mrtav svejedno ti je kako si poginuo ? :)

za ubistvo razlichitim oruzhijem dobijash razlichito skilla
ovo je naravno otvoreno za diskusiju
ali nemoguce je namestiti da tezhina oruzhija
odgovara konfiguraciji mape

30cal + 0.5 na skill
bar + 1.5 na skill
bren + 1.5 na skill
colt + 2.0 na skill
enfield + 2.5 na skill
enfield_scope + 2.5 na skill
fg42 + 1.5 na skill
frag_grenade_american + 1.5 na skill
frag_grenade_british + 1.5 na skill
frag_grenade_german + 1.5 na skill
frag_grenade_russian + 1.5 na skill
g43 + 2.0 na skill
greasegun + 1.0 na skill
kar98k + 2.5 na skill
kar98k_sniper + 2.5 na skill
luger + 2.0 na skill
m1carbine + 1.5 na skill
m1garand + 2.0 na skill
MELEE + 6.0 na skill
mg42_bipod + 0.5 na skill
mosin_nagant + 2.5 na skill
mosin_nagant_sniper + 2.5 na skill
mp40 + 1.0 na skill
mp44 + 1.5 na skill
panzerschreck + 1.0 na skill
PPS42 + 1.0 na skill
ppsh + 0.5 na skill
shotgun + 0.5 na skill
sten + 1.0 na skill
SVT40 + 2.5 na skill
thompson + 1.0 na skill
TT30 + 2.0 na skill
webley + 2.0 na skill


ukoliko si precizan i ubijesh nekoga pogotkom u glavu ili grudi
dobijsh bonus skill poena:


30cal u glavu + 1.0 na skill
30cal u grudi + 0.5 na skill
bar u glavu + 1.5 na skill
bar u grudi + 1.0 na skill
bren u glavu + 1.5 na skill
bren u grudi + 1.0 na skill
colt u glavu + 1.5 na skill
colt u grudi + 1.0 na skill
enfield u glavu + 2.0 na skill
enfield u grudi + 1.5 na skill
enfield_scope u glavu + 2.0 na skill
enfield_scope u grudi + 1.5 na skill
fg42 u glavu + 1.5 na skill
fg42 u grudi + 1.0 na skill
g43 u glavu + 1.5 na skill
g43 u grudi + 1.0 na skill
greasegun u glavu + 1.5 na skill
greasegun u grudi + 1.0 na skill
kar98k u glavu + 2.0 na skill
kar98k u grudi + 1.5 na skill
kar98k_sniper u glavu + 2.0 na skill
kar98k_sniper u grudi + 1.5 na skill
luger u glavu + 1.5 na skill
luger u grudi + 1.0 na skill
m1carbine u glavu + 1.5 na skill
m1carbine u grudi + 1.0 na skill
m1garand u glavu + 1.5 na skill
m1garand u grudi + 1.0 na skill
mg42_bipod u glavu + 1.0 na skill
mg42_bipod u grudi + 0.5 na skill
mosin_nagant u glavu + 2.0 na skill
mosin_nagant u grudi + 1.5 na skill
mosin_nagant_sniper u glavu + 2.0 na skill
mosin_nagant_sniper u grudi + 1.5 na skill
mp40 u glavu + 1.0 na skill
mp40 u grudi + 0.5 na skill
mp44 u glavu + 1.5 na skill
mp44 u grudi + 1.0 na skill
PPS42 u glavu + 1.0 na skill
PPS42 u grudi + 0.5 na skill
ppsh u glavu + 1.0 na skill
ppsh u grudi + 0.5 na skill
shotgun u glavu + 1.0 na skill
shotgun u grudi + 0.5 na skill
sten u glavu + 1.0 na skill
sten u grudi + 0.5 na skill
SVT40 u glavu + 2.0 na skill
SVT40 u grudi + 1.5 na skill
thompson u glavu + 1.0 na skill
thompson u grudi + 0.5 na skill
TT30 u glavu + 1.5 na skill
TT30 u grudi + 1.0 na skill
webley u glavu + 1.5 na skill
webley u grudi + 1.0 na skill


i naravno najlepshe dobijaju se skill poeni za dogadjaje
ako kazhemo da je otprilike prosechan bonus na skill za ubistvo 2
onda sam stavio da je za zastavicu bonus + 20 (1:10)
i ostalo prema tome

captured + 20.0
returned + 4.0
assist + 2.0
take + 2.0
defended + 4.0
pickup + 1.0

i ako si u pobednichkoj ekipi dobicesh 5 skill poena
ja bi ovde stavio vishe i pored toga shto nekad (obichno) ekipe nisu ravnopravne
ali ipak je CTF timska igra i bitnije je da tvoj tim pobedi od tvoj statova

pobeda + 5.0


mogao bih da stavim i neke zachine tipa za first killer da se dobije neshto


sve u svemu shto vishe igrash veci ti je skill
nema tu shta :)


ako mislite da neshto ovde nije u redu (a naravno da mislite)
mozhemo diskutovati - nova godina je blizu (GDE CETE ZA NOVAKA? :))
NECETE VALJDA NA SERVERU BUDZITI STATISTIKU DOK SE OSTALI RAZBIJAJU U GRADU


masta

IronC

Pozdravljam novotarije. :)

Nina

Odlicno...konacno ce pojedinci juriti zastave a ne ubistva.
Svaka cast!!!

mean

MELEE +6.0............i like it :rnr:


svaka cast masta.........imas +50.0..za zalaganje

Podpredsednik

Joooj....glavobolja....mnogo matematike....cestitam na trudu!

Bravo Nina, mislim da si upravu, ovo je CTF i treba juriti zastave, ti si pravi primer za to, ti ih uvek najvise preneses za svoj tim! Ja sam malo izgubio volju za tim, jurisam stalno da je uzmem i onda cujem pafff....puska opali kroz neku rupicu i ja cekam 10 sekundi, pojavim se jurisam, opet pafff...opet cekam 10 sekundi, nadjem stekera, ubijem ga, jurnem na zastavu, opet pafff...kroz neku drugu rupicu me rokne neki drugi Humani Guz! Znas kako je lep osecaj kad trcis po sred prazne ulice i neko te kokne a ti ne mozes ni da pretpostavis odakle, zato mene stalno najvise ubijaju! A jos gore mi je kad uspem da uzmem zastavu, stignem do nase i tu me neko kokne na 2cm do cilja i na kraju je neko drugi, iz moje ekipe od stekera, preda!!!

Sauron

E masta... ajde mi pošalji fajlove koje si menjao na mejl npantos majmun gmail.com
Da stavim na zlu futošku statistiku.

Nina

Ma nije to tako strasno Predsednice...i mene su ubili 10000 puta na 2 cm od moje zastavice....malo se nasekirash,malo se nasmejesh...sacekash 10 sekundi i maznesh im je opet  :D

Citadel of Pain

znate sta ne kapiram...

da li je stvarno realno da dva kundaka vrede
kao kill streak od 24!!!!!! sa pps ili nekim drugim oruzjem koje nosi 0.5?

mislim...ma recite kako vam to zvuci..

IronC

Zvuci sasvim korektno u principu da bi lupio kundak trebas da se primaknes neprijatelju na pola metra i to neopazeno ili refleksno u borbi prsa u prsa po meni ok

mean

Quote from: "IronC"Zvuci sasvim korektno u principu da bi lupio kundak trebas da se primaknes neprijatelju na pola metra i to neopazeno ili refleksno u borbi prsa u prsa po meni ok


potpisujem :wink:

VIP.er

Ja se ne slazem s mastom... Zasto bi 3 ubistva karabinom vredela kao 5 ubistava s mp44... ova oruzja dajem samo kao primer... pa neki bolje igraju karabinom nego automatskim puskama...a tek za kundak... ne znam meni je ideja nerealna i bzvz

IronC

Quote from: "VIP.er"Ja se ne slazem s mastom... Zasto bi 3 ubistva karabinom vredela kao 5 ubistava s mp44... ova oruzja dajem samo kao primer... pa neki bolje igraju karabinom nego automatskim puskama...a tek za kundak... ne znam meni je ideja nerealna i bzvz
De molim te obrazlozi zasto je glupo,nije dovoljno sto kazes neki ovo neki ono nema toga, pa neki igraju bolje automatskim oruzijem i sta sad??:)

$tring

Quote from: "Citadel of Pain"znate sta ne kapiram...

da li je stvarno realno da dva kundaka vrede
kao kill streak od 24!!!!!! sa pps ili nekim drugim oruzjem koje nosi 0.5?

mislim...ma recite kako vam to zvuci..

mmmmm...... gde si video kill streak? ... ja ga ne vidim gore... ili sam corav... evo da se umesam i ja...

Mislim da nije realno da neko dobije za karabin najveci skill samo zato sto je 'najteze' oruzije... Uopste nije tesko na nekim mapama... recimo, nerealno je da neko dobije 5 skill poena na dva ubistva karabinom i da toliko dobije neko drugi koji je napravio 5 ubistava thompsonom... Opet, ako izjednacimo ubistva da su sva =1 onda nema svrhe praviti razliku... a opet... logicno je da kundak donese vise ili pistolj...

Ja sam ovaj NOVI model propustio kroz statistike da vidim sta ce se desiti recimo sa statistikama za oktobar... i dobio sam skroz nerealne rezultate. Skill kako se sad racuna (a da budem iskren pojma nemam kako se racuna) je nekako realan. NJubinho jeste najbolji igrac... i prvih 20 igraca na serveru JESU 20 najboljih igraca... Ono sto predlazem je da se ove gore cifre smanje za 10x ... posto sam dobio cifre za oktobar ovakve:

http://www.bitange.com/pub/themes/bismarck/index2.php?config=servertest.php

A inace su za taj mesec izgledale ovako:

http://www.bitange.com/pub/themes/bismarck/index2.php?config=server200710.php

Primeticete odmah da tu nesto ne stima... samim tim sto sada imamo 20000 skill poena, potpuno smo zanemarili sadasnje statistike (koje su zapravo realne). Znaci, kada bi te cifre smanjili za 10x dobili bi oko 1500-2000 skill poena... pa kad se to sabere sa sadasnjih 2500, najbolji igrac bi imao recimo oko 5000-6000 skill poena ako je odigrao oko 300 partija. Ali eto... tu smo da sagledamo i odlucimo kako cemo skill racunati.

Glavna ideja novih statistika jeste da se konacno boduju ZASTAVICE! E to je bitno....  Bitno je ko je doneo zastavicu, ko je odbranio, ko je pokupio, ko je vratio, ko je asistirao...... Ono sto je lose (a mozda i nije) je da se skill na zastavice samo dodaje. Pa na kraju ispada - ko je vise igrao skupice vise skill poena! ;) Pa... to i nije tako lose s obzirom da je moj predlog da se 10x statistike smanje, neko ko se trudio umesto 2000 skill poena dobice jos 400-500 na zastavice... tako nekako.... Na kraju krajeva i ovaj skill (kakav je sada) funkcionise na principu 'ako igras vise, bice skill-a vise' ... naravno, to ne znaci ako odigrate 10000 parija da cete biti bolji od njubinha ili dusana silnog... ;) eto.......

VIP.er

Quote from: "IronC"
Quote from: "VIP.er"Ja se ne slazem s mastom... Zasto bi 3 ubistva karabinom vredela kao 5 ubistava s mp44... ova oruzja dajem samo kao primer... pa neki bolje igraju karabinom nego automatskim puskama...a tek za kundak... ne znam meni je ideja nerealna i bzvz
De molim te obrazlozi zasto je glupo,nije dovoljno sto kazes neki ovo neki ono nema toga, pa neki igraju bolje automatskim oruzijem i sta sad??:)

Hehehe ovekivo sam da ces se ti umesati i odgovoriti mi karabinisto  :lol:
Elem,tebi verujem da extra izgleda ideja da se karabin racuna vise nego rafalne puske i uopste bilo koje puske...ali gledaj to s tacke gledista nekog drugog dobrog igraca koji ne voli karabin... mislim nije posteno... ajde za pistolj i moze i za kundak(mada ne bas onoliki skill da se dobije)  :)  ali da se pravi razlika medju puskama...bzvz... pa string lepo kaze da je bitno da se racunaju zastave na nocim statistikama... sto biste jos samo ukrsasali,komplikovali...sem toga kao sto sam vec rekao neposteno je

Zver

E ovako, moje je misljenje da moraju da postoje distinkcije sa razlicitim oruzjima, zato sto ce sa karabinom neko ispaliti 1 metak pa ce cekati 1.5 s da ga napuni dok ce ovaj drugi sa mp44 ili 40 da ispali salvu metaka.

PROPORCIJA - STO TEZI KILL TO VISE BODOVA

takodje bih dao vise bodova ljudima koji brane nosioca zastave:

1. Zbog motivacije da se ista donese do cilja
2. Da ne bi samo prosli pored nosioca zastavice

E da, bravo mladjo

IronC

Quote from: "VIP.er"
Quote from: "IronC"
Quote from: "VIP.er"Ja se ne slazem s mastom... Zasto bi 3 ubistva karabinom vredela kao 5 ubistava s mp44... ova oruzja dajem samo kao primer... pa neki bolje igraju karabinom nego automatskim puskama...a tek za kundak... ne znam meni je ideja nerealna i bzvz
De molim te obrazlozi zasto je glupo,nije dovoljno sto kazes neki ovo neki ono nema toga, pa neki igraju bolje automatskim oruzijem i sta sad??:)

Hehehe ovekivo sam da ces se ti umesati i odgovoriti mi karabinisto  :lol:
Elem,tebi verujem da extra izgleda ideja da se karabin racuna vise nego rafalne puske i uopste bilo koje puske...ali gledaj to s tacke gledista nekog drugog dobrog igraca koji ne voli karabin... mislim nije posteno... ajde za pistolj i moze i za kundak(mada ne bas onoliki skill da se dobije)  :)  ali da se pravi razlika medju puskama...bzvz... pa string lepo kaze da je bitno da se racunaju zastave na nocim statistikama... sto biste jos samo ukrsasali,komplikovali...sem toga kao sto sam vec rekao neposteno je
Ma naravno salim se :) pa naravno da nije realno vidis da je string probno  izracunao po to racunici ispade ja najbolji a ja daleko od najboljeg ahahhahah slazem se da nije realno i naravno da nije.Balans skill racunice je mnogo komplikovaniji i treba na njemu dosta raditi sta i kako da bi krajnji score na statistici bio realan, eto nadamo se da u novoj godini ce se smisliti sta i kako a da poredak bude zaista realan, moj predlog je da budu dve odvojene statistike jdna samo za zastave i sve sto ima veze sa zastavama a duga kao i dosad sto je bila!

Sluzhba Vneshney Razvedki

Quote from: "masta"
i ako si u pobednichkoj ekipi dobicesh 5 skill poena
eee nemoj ovo !
ja sam 90% slucajeva u luzerskoj ekipi
pa ginem ko blesav sam dok se ostali stekaju
ili se iznerviram posle 10-15 minuta pa se i ja ustekam
neki put se nadjem u takozvanoj "beloj" ekipi - svima su nikovi bele boje - pa to je uzas ....
Quote from: "Podpredsednik"Joooj....glavobolja....mnogo matematike....cestitam na trudu!

Bravo Nina, mislim da si upravu, ovo je CTF i treba juriti zastave, ti si pravi primer za to, ti ih uvek najvise preneses za svoj tim! Ja sam malo izgubio volju za tim, jurisam stalno da je uzmem i onda cujem pafff....puska opali kroz neku rupicu i ja cekam 10 sekundi, pojavim se jurisam, opet pafff...opet cekam 10 sekundi, nadjem stekera, ubijem ga, jurnem na zastavu, opet pafff...kroz neku drugu rupicu me rokne neki drugi Humani Guz! Znas kako je lep osecaj kad trcis po sred prazne ulice i neko te kokne a ti ne mozes ni da pretpostavis odakle, zato mene stalno najvise ubijaju! A jos gore mi je kad uspem da uzmem zastavu, stignem do nase i tu me neko kokne na 2cm do cilja i na kraju je neko drugi, iz moje ekipe od stekera, preda!!!
klasika
treba motivisati ljude nekako da love stekere
ili da se napravi neka skripta sta li pa da se onoj ko se zadrzava na jednom mestu boduje manje a onaj ko ga 'oladio dobije vise poena i sl .........
Quote from: "Nina"Ma nije to tako strasno Predsednice...i mene su ubili 10000 puta na 2 cm od moje zastavice....malo se nasekirash,malo se nasmejesh...sacekash 10 sekundi i maznesh im je opet  :D
i viknes ole !  :lol:
Quote from: "Citadel of Pain"znate sta ne kapiram...

da li je stvarno realno da dva kundaka vrede
kao kill streak od 24!!!!!! sa pps ili nekim drugim oruzjem koje nosi 0.5?

mislim...ma recite kako vam to zvuci..
meni zvuci dobro neka nagrada za kundak - recimo 5 kill-a
vise ne ...
Quote from: "IronC"Zvuci sasvim korektno u principu da bi lupio kundak trebas da se primaknes neprijatelju na pola metra i to neopazeno ili refleksno u borbi prsa u prsa po meni ok
upravo to
mada ....
bilo bi super kada bi se kundak u borbi bodovao 5 kill-a a kundak stekeru 10 kill-a  :idea:
Quote from: "string"Na kraju krajeva i ovaj skill (kakav je sada) funkcionise na principu 'ako igras vise, bice skill-a vise' ... naravno, to ne znaci ako odigrate 10000 parija da cete biti bolji od njubinha ili dusana silnog... ;) eto.......
pazi
ja kao najredovniji na serveru zahtevam od vas da se izbaci bilo kakva relevantnost skill-a sa duzinom igranja  :!:
meni je to potpuno bzv
ali totalno !
Quote from: "VIP.er"
...sem toga kao sto sam vec rekao neposteno je
ma ne lupaj
posteno je
jer je i teze rokati karabinom
i to razlikuje dobrog igraca cod 2 od ostalih kaunterskih samozvanih/nobova/stekera
ova igra je kol of djuti 2
i bas zbog tih zajebancija koje ima ima i smek
ko 'oce prostu linearnost nek igra nesto drugo
:lol:
Quote from: "Zver"E ovako, moje je misljenje da moraju da postoje distinkcije sa razlicitim oruzjima, zato sto ce sa karabinom neko ispaliti 1 metak pa ce cekati 1.5 s da ga napuni dok ce ovaj drugi sa mp44 ili 40 da ispali salvu metaka.

PROPORCIJA - STO TEZI KILL TO VISE BODOVA

takodje bih dao vise bodova ljudima koji brane nosioca zastave:

1. Zbog motivacije da se ista donese do cilja
2. Da ne bi samo prosli pored nosioca zastavice

E da, bravo mladjo
savrseno receno  :!:
Quote from: "IronC"...moj predlog je da budu dve odvojene statistike jdna samo za zastave i sve sto ima veze sa zastavama a duga kao i dosad sto je bila!
nikako
dve paralelne statistike bi obezvredile sav trud u kultivisanju servera  :!:

Zver

Iskreno da vam kazem, jeste malo haoticna ova statistika, ali mislim da CTF statistika (gde je cilj iskljucivo da tim pobedi) treba drasticno da se razlikuje od TDM statistike (gde se gleda ko ima vise ubistava ili k/d ratio). Znaci ne treba najvise poena da nosi broj ubistava, nego broj ubistava za TIM i naravno donete odbranjene i vracene zastave.

Znaci teoretski po staroj statistici covek koji bi doneo 10 zastavica i nikoga da ne ubije a da pogine nekoliko puta bi bio u minusu i odluzeli bi mu se skill poeni iako bi trebao da dobije prakticno recimo 200 skilla za tih 10 flagova, i minus par poena za par puta sto je zaginuo.

Treba razviti CTF statistiku, time ce ovi STATISTICARI biti primorani da igraju timski, da bi bili u vrhu.

$tring

Quote from: "Zver"Treba razviti CTF statistiku, time ce ovi STATISTICARI biti primorani da igraju timski, da bi bili u vrhu.

Tako je.... naravno sve sto pricamo ovde oko zastavica i oruzija je samo teorija. Sve to treba probati i na delu. Konkretno, uzeti dva log fajla i 'proturiti' ga kroz racunicu za skill pa da vidimo kakve cemo rezultate dobiti.

Samo me zanima... ko je statisticar? Svi dobri igraci? :)

Opet ponavljam, ove statitike kakve su sada su realne. Samo treba zastavice srediti i to je to..... :) .... Iskreno, ne bi nikakav skill davao na oruzija.. eventualno na pobedu tima.

VIP.er

Quote from: "string"
Quote from: "Zver"Treba razviti CTF statistiku, time ce ovi STATISTICARI biti primorani da igraju timski, da bi bili u vrhu.

Tako je.... naravno sve sto pricamo ovde oko zastavica i oruzija je samo teorija. Sve to treba probati i na delu. Konkretno, uzeti dva log fajla i 'proturiti' ga kroz racunicu za skill pa da vidimo kakve cemo rezultate dobiti.

Samo me zanima... ko je statisticar? Svi dobri igraci? :)

Opet ponavljam, ove statitike kakve su sada su realne. Samo treba zastavice srediti i to je to..... :) .... Iskreno, ne bi nikakav skill davao na oruzija.. eventualno na pobedu tima.

Tako je $tring reci im da ne treba davati poseban skill za razlicita oruzja :lol:  btw kao sto sam vec rekao i ja tako mislim...

Zver

Naravno da ne, ZNA SE KO SU STATISTICARI, dobrim igracima skidam kapu, ustvari skidam kapu za svakog ko igra za tim, bio dobar ili los. A statisticari su ljudi koji nikada ne nose zastavicu, nikada je ne brane, bar ne namerno, takodje nikada ne brane nosioca zastave. Brinu iskljucivo za svoju statistiku, menjaju nick kada imaju death streak 3 ubistva, na mapama na kojima su losi, menjaju nick takodje.

Tako da postoji VEEEEELIKA razlika izmedju dobrog igraca i igraca koji je na statistikama u vrhu, a ne igra za tim.

I mislim da ce uvodjenje zastavica u statistike resiti taj problem

Stefan

Ne znam sta sti ovde radio ali ova racunica uopste nije tacna! :?

[WC]=CyClops=

Quote from: "Zver"Naravno da ne, ZNA SE KO SU STATISTICARI, dobrim igracima skidam kapu, ustvari skidam kapu za svakog ko igra za tim, bio dobar ili los. A statisticari su ljudi koji nikada ne nose zastavicu, nikada je ne brane, bar ne namerno, takodje nikada ne brane nosioca zastave. Brinu iskljucivo za svoju statistiku, menjaju nick kada imaju death streak 3 ubistva, na mapama na kojima su losi, menjaju nick takodje.

Tako da postoji VEEEEELIKA razlika izmedju dobrog igraca i igraca koji je na statistikama u vrhu, a ne igra za tim.

I mislim da ce uvodjenje zastavica u statistike resiti taj problem


Haha, dobro zapaŠ¾anje. A najveće mi zadovoljstvo pričinja kad uđem na server i nakon 5 min se 2-3 nicka promjene. Pa ako to nije strah u kostima onda ne znam što jest :D

Jedino mislim da uvođenje zastavica u statistike neće to bitno promjeniti, samo će moŠ¾da malo popraviti stanje i to je veliko moŠ¾da.

Ali rankiranje igrača jedino prema stvarima koje se tiću CTF-a bi sigurno pomoglo.

Trebalo bi ostaviti sve statistike koliko god ih se moŠ¾e skupiti da ih čovjek moŠ¾e pogledati ako ga zanima kako je igrao, ali skill bi imao veze samo sa statsima iz CTF domene bez kills/deaths uračunatih. Bar bi pogledom na prvih 20-30 igrača vidio ljude koje itekako Š¾elim u timu za CTF.

onemanclan

Po ovom modelu apsolutno ne mozes da dobijes trenutne vrednosti?

$tring

Quote from: "[ZD=CyClops="]
Ali rankiranje igrača jedino prema stvarima koje se tiću CTF-a bi sigurno pomoglo.

problem kod PAM severa jeste bas to - zastavice. Ne beleze se log fajlu sto mi jako smeta! :( A mislim da to i ne moze da se namesti.

Sluzhba Vneshney Razvedki

ma daj stavljaj ti na garazu pam  :!:
pa ce mo posle da vidimo za statistiku

onemanclan

Ajde nek neko napise kako se trenutno racuna skill! Koliko ja mogu da primetim zastavice se ne racunaju?

ToTo

Ponekad napisem u igri da je ovo DM server. Pojedini igraci tako i igraju. Svaka promena bodovanja koja ce naterati takve da konacno igraju timski je dobrodosla. Jedini problem je , sta sa onima koji uopste i ne gledaju statistike? U svakom slucaju, bodovanjem za donosenje zastave i pobedu tima mnogo stvari ce se promeniti na bolje.

Zver

u potpunosti se slazem sa totom